08/01/2014

Review: Sheinside



Shopping online: the best thing on the internet after YouTube.
Some sites have got free shipping worldwide, so I wanted to try out some new one beside Asos and Office.
Surfing on the internet I found out about Sheinside, thanks to some bloggers and vloggers. I went on the site and found some really intresting pieces at good prices.
At the end I decided to try this and I made an order. I have to admit that I'm satisfied. 
I've bought a leopard coat and a fuzzy lovely jumper: the sizes are right and the materials are good. 
Talking about the shipping, it was fast and well made: I got the package in 18 days. The site has also got a good tracking sistem, thanks to UPS, you can always be updated about your order knowing where it is. 
I've also got the amazing surprise of a christmas gift from the site: a simple striped tshirt. So lovely!
I 'd totally suggest it to you if you want to try some online shopping, just pay attention to the sizes and read al the information about the clothes in the description box.

Sales have started, so I've tought to create a small wishlist about some really good pieces that I love. If you are intrested you can go and check out the sale section.


-

Shopping oline: la cosa migliore che si può trovare su internet dopo YouTube.
Ho notato che diversi siti hanno deciso di rendere la spedizione gratuita per qualsiasi paese del mondo, quindi ho pensato di provare con qualche brand nuovo oltre a Asos e Office.
Girovagando su internet sono venuta a conoscenza attraverso bloggere e vlogger di Sheinside. Ho pensato di visitare il sito e qui ho trovato dei capi interessanti con ottimi prezzi.
Alla fine mi sono decisa a provare e ordinare qualche vestito. Devo dire che sono soddisfatta.
Ho comparto una giacca leopardata e un adorabile maglione: le taglie sono giuste e i materiali sono buoni. Approposito della spedizione devo dire che è stata veloce e ben fatta: ho ricevuto il pacco dopo 18 giorni. Inoltre devo dire che hanno un ottimo sistema di localizazione, infatti grazie a UPS puoi rimanere sempre aggiornata sullo stato del tuo ordine.
Ho anche avuto la piacevole sorpresa di ricevere un regalo di natale: una semplice maglietta a righe. Troppo carini!
Se volete provare dello shopping online devo dire che ve lo consiglio, ma state sempre attenti alle taglie e leggete bene le informazioni di ogni capo o accessorio.

I saldi sono iniziati su Sheinside, ho pensato di creare una piccola wishlist per stuzzicare la vostra curiosità. Se poi siete interessati fateci un giro mi raccomando!

1 comment:

  1. HI you have a good blog i like your blog as it have all the good information. for more information Click on kurtas for women

    ReplyDelete